Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Tuplice
Menu góra
Strona startowa Co i jak załatwić Budownictwo
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „WYDANIE POSTANOWIENIA OPINIUJĄCEGO WSTĘPNY PROJEKT PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI - Budownictwo, menu 210, artykuł 1026 - BIP - Gmina Tuplice”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Budownictwo

WYDANIE POSTANOWIENIA OPINIUJĄCEGO WSTĘPNY PROJEKT PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI

 

Karta Usługi

Nr 7

Wydanie Postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału nieruchomości

Miejsce świadczenia usługi

Stanowisko: ds. gospodarki przestrzennej, gospodarki komunalnej oraz ochrony środowiska

Nr pokoju: 10

Telefon kontaktowy: 68 362 57 35, e-mail: k.kosciukiewicz@tuplice.pl

Godziny urzędowania: poniedziałek: 7:00 – 17:00

                                        wtorek – czwartek: 7:00 – 15:00

                                        piątek: 7:00 – 13:00

Osoba wykonująca usługę: Krzysztof Kościukiewicz – Zastępca Wójta

Rodzaj usługi

Usługa umożliwia złożenie do Urzędu Gminy w Tuplicach wniosku o wydanie postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału nieruchomości, który podlega rozpatrzeniu przez Wójta Gminy Tuplice.

Opłaty

opłata skarbowa – za pełnomocnictwo wynosi 17, 00 zł

Tryb odwoławczy

Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze, za pośrednictwem Wójta Gminy Tuplice, w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.

Czas realizacji usługi

Do miesiąca od daty złożenia wniosku z kompletem wymaganych dokumentów,

a sprawy szczególnie skomplikowane – do dwóch miesięcy.

Zgodnie z art. 35 § 5 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) do ww. terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonywania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

Wymagane dokumenty

  • Uzupełniony i podpisany wniosek wraz z załącznikami:

wstępny projekt podziału nieruchomości  (3 egz. )

dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości

wypis z katastru nieruchomości (ewidencji gruntów)

kopia ostatecznej decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu (jeżeli była wydana przed dniem złożenia wniosku o podział, obowiązującą w dniu złożenia wniosku)

Podstawa prawna

  • art. 93 i 94 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 65 ze zm.)
  • art. 123, art. 124 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735)
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1546 ze zm.)

Informacje dodatkowe

KOGO DOTYCZY USŁUGA
Wnioskodawca

Odbiór zawiadomienia następuje: -osobiście przez wnioskodawcę lub upoważnioną osobę, - pocztą na wskazany przez wnioskodawcę adres.

Formularze do pobrania

wniosek o podział.doc

Metryka

sporządzono
2022-02-03 przez Kościukiewicz Krzysztof
udostępniono
2022-02-03 00:00 przez Maj Ilona
zmodyfikowano
2022-02-03 13:55 przez Maj Ilona
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
67
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.