Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Tuplice
Menu góra
Strona startowa Co i jak załatwić Urząd Stanu Cywilnego
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Wniosek o uzupełnienie aktu stanu cywilnego - Urząd Stanu Cywilnego, menu 205, artykuł 1004 - BIP - Gmina Tuplice”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Urząd Stanu Cywilnego

Wniosek o uzupełnienie aktu stanu cywilnego

 

Karta Usługi

Nr 20

Wniosek o uzupełnienie aktu stanu cywilnego

Miejsce świadczenia usługi

Stanowisko: Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego Tuplice

Nr pokoju: 7

Telefon kontaktowy: 68 362 57 32, e-mail: agabinet@tuplice.pl

Godziny urzędowania: poniedziałek: 7:00 – 17:00

                                        wtorek – czwartek: 7:00 – 15:00

                                        piątek: 7:00 – 13:00

Osoba wykonująca usługę: Alicja Gabinet – Kierownik USC

Ilona Maj – Z-ca Kierownika USC

Rodzaj usługi

Uzupełnienie aktu stanu cywilnego następuje na wniosek lub z urzędu, jeżeli akt stanu cywilnego nie zawiera wszystkich wymaganych danych. Istnieje możliwość uzupełnienia danych na podstawie innych aktów stanu cywilnego, akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego prowadzonych dla tego aktu.

Opłaty

Opłata skarbowa – 39,00 zł.

Opłaty można dokonać:

  • w kasie Urzędu Gminy Tuplice:

poniedziałek: 7:15 – 15:00

wtorek – czwartek: 7:15 – 13:00

piątek: 7:15 – 12:00

  • na konto bankowe Gmina Tuplice: 56 1020 5460 0000 5902 0005 9980

Tryb odwoławczy

Od decyzji odmownej przysługuje odwołanie do Wojewody Lubuskiego w Gorzowie Wielkopolskim za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Czas realizacji usługi

Niezwłocznie, a w sprawach wymagających postępowania wyjaśniającego nie później niż w ciągu 30 dni.

Wymagane dokumenty

  • wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
  • odpis zupełny aktu urodzenia, małżeństwa lub zgonu
  • dokument stwierdzający tożsamość ( do wglądu)
  • materiały archiwalne

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 709 ze zm.).

Formularze do pobrania

Metryka

sporządzono
2022-01-26 przez Maj Ilona
udostępniono
2022-01-26 00:00 przez Maj Ilona
zmodyfikowano
2022-01-26 14:12 przez Maj Ilona
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
94
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.