Wniosek o sprostowanie aktu stanu cywilnego
|
Karta Usługi |
Nr 19 |
Wniosek o sprostowanie aktu stanu cywilnego |
||
Miejsce świadczenia usługi |
Stanowisko: Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego Tuplice |
|
Nr pokoju: 7 Telefon kontaktowy: 68 362 57 32, e-mail: agabinet@tuplice.pl Godziny urzędowania: poniedziałek: 7:00 – 17:00 wtorek – czwartek: 7:00 – 15:00 piątek: 7:00 – 13:00 Osoba wykonująca usługę: Alicja Gabinet – Kierownik USC Ilona Maj – Z-ca Kierownika USC |
||
Rodzaj usługi |
Jeżeli akt stanu cywilnego zawiera niezgodności z danymi zawartymi w aktach zbiorowych lub z innymi aktami stanu cywilnego podlega sprostowaniu w formie czynności materialno-technicznej, zakończonej wydaniem odpisu zupełnego aktu stanu cywilnego. |
|
Opłaty |
Opłata skarbowa – 39,00 zł. Opłaty można dokonać:
poniedziałek: 7:15 – 15:00 wtorek – czwartek: 7:15 – 13:00 piątek: 7:15 – 12:00
|
|
Tryb odwoławczy |
Od decyzji odmownej przysługuje odwołanie do Wojewody Lubuskiego w Gorzowie Wielkopolskim za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie. |
|
Czas realizacji usługi |
Niezwłocznie, a w sprawach wymagających postępowania wyjaśniającego nie później niż w ciągu 30 dni. |
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 709 ze zm.). |
|
Formularze do pobrania |